Zbiórka pieniędzy na Radę Rodziców

Drodzy Rodzice, rozpiska kosztów z poprzedniego roku jest wywieszona na tablicy ogłoszeń dla Państwa informacji.

W dniu zbiórki nadole w korytarzu będą zbierane pieniążki przez dwie osoby z Rady Rodziców w wyznaczonych dniach i godzinach.

Ustalony termin i godziny zbiórki pieniędzy na rok 2022/2023:

  • 15 listopad  (wtorek)      7.30 – 8.40 i 14.30 – 16.60
  • 17 listopad (czwartek)   7.30 – 8.40 i 14.30 – 16.30

Składka na ten rok ma zostać przeznaczona na:

  • upominki dla pracowników na Dzień Edukacji Narodowej
  • paczki mikołajkowe oraz bilet wstępu do Sali zabaw na 2 godziny
  • atrakcja na bal karnawałowy
  • zorganizowany konkurs z nagrodami przez Radę Rodziców
  • wycieczka z okazji dnia dziecka
  • dofinansowanie festynu rodzinnego
  • pożegnanie dzieci kończących pobyt w przedszkolu
  • zbiórki charytatywne, dodatkowe atrakcje
  • dofinansowanie placu zabaw

Wpłaty na Radę Rodziców są dobrowolne. W przypadku nie opłacenia składki, dane dziecko nie skorzysta z niektórych rzeczy, o których zadecyduje Rada Rodziców.

Dlatego bardzo prosimy o wpłaty, aby dzieci mogły cieszyć się ze wszystkiego.

Ustalona składka:

120zł za każde dziecko

Istnieje możliwość rozłożenia opłat na 2 raty oraz wpłaty na konto bankowe Rady Rodziców.

Nr. Konta podamy po terminie zbiórki.

Bardzo prosimy w miarę możliwości o wpłaty gotówką (bez reszty).

Wszystkie zadania związane z organizacją i realizacją działań Rady Rodziców jako członkowie podejmujemy charytatywnie, poświęcając na to własny czas wolny. Jesteśmy otwarci na współpracę jak i  również na propozycje i sugestie odnośnie zagospodarowania funduszy.

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy: ps2radarodzicow@gazeta.pl

«
»
Skip to content