Każdy rodzic otrzymał indywidualną kartę oraz token z unikalnym numerem identyfikacyjnym. Przy wejściu i wyjściu z przedszkola wystarczy zbliżyć kartę do czytnika znajdującego się tuż obok szatni, a system automatycznie zarejestruje czas pobytu.
- Dzięki systemowi Rodzic zawsze będziesz wiedział, kiedy dziecko przychodzi i wychodzi z przedszkola.
- Wygodnie zgłosi nieobecności dziecka poprzez aplikację mobilną lub stronę www, podając przyczynę i przewidywany czas powrotu.
- System również umożliwia bezpośredni kontakt z wychowawcą, dzięki czemu można szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania.
- Już niedługo opłaty można będzie regulować jeszcze szybciej, korzystając z metod szybkiej płatności realizowanej przez KIR.
Często zadawane pytania
Jak uzyskać dostęp do Panelu Rodzica i aplikacji?
Panel rodzica jest dostępny pod adresem: https://panel.panlicznik.pl
Aplikacje mogą Państwo pobrać ze Sklepu Play (LINK) oraz App Store (LINK)
Jak ponownie uzyskać login i hasło do Panelu Rodzica?
Na chwilę obecną Rodzic musi zgłosić się do przedszkola. Jednostka wyśle na adres mailowy podany podczas rekrutacji niezbędne dane do zalogowania się do systemu.
Co oznaczają kolorowe kropki w kalendarzu?

Zielone – Dziecko jest obecne/było obecne danego dnia w przedszkolu.
Czerwone – Dziecko jest nieobecne/było nieobecne.
Pomarańczowe – Tego dnia została zgłoszona nieobecność.
Fioletowe – Nieobecność oznaczona w systemie przez nauczyciela.
Niebieskie – Rodzic zapomniał odbić kartą wyjście dziecka z przedszkola.
Jak zgłosić nieobecność dziecka?
Po zalogowaniu się do Aplikacji należy kliknąć czerwony przycisk „ZGŁOŚ NIEOBECNOŚĆ”.
Pojawi się nam kolejny ekran „Zgłoś nieobecność”, na którym opcjonalnie należy wpisać powód nieobecności dziecka i zaznaczyć w kalendarzu poniżej KAŻDY dzień, w którym dziecko będzie albo jest nieobecne.
Przypominamy że dokonanie zgłoszenia w dniu poprzedzającym nieobecności dziecka do godz. 23:55 pozwoli odjąć naliczenie posiłków na kolejny dzień.


Jak otworzyć drzwi do przedszkola?
Na ścianie po lewej stronie w przedsionku znajduje się PANEL kontroli dostępu. Należy zbliżyć kartę/token na kilka sekund po czym otworzyć drzwi. Staramy się w tym krótkim czasie nie próbować otwierać drzwi – przekażmy tę informację dzieciom.
Podobna sytuacja ma miejsce przy wyjście z placówki – tym razem nie przykładamy Karty Rodzica a przyciskami przycisk znajdujący się po prawej stronie framugi drzwi. Również należy go przytrzymać do 2 sekund.
Jak opłacić przedszkole?
Płatności dokonujemy na dwa oddzielne konta w tytule wpisując imię i nazwisko dziecko oraz grupę do której uczęszcza.
Należności za wyżywienie wpłacamy na konto: 33 1240 2890 1111 0010 3570 4747
Należności za pobyt na konto: 44 1240 2890 1111 0010 3570 4646
Płatności dokonujemy do 10 dnia każdego miesiąca.
Kwoty można podejrzeć w Aplikacji Mobilnej.
Profil (pierwsza ikonka na dole po prawej) -> Ogólne -> Rozliczenie
Kwota z minusem oznacza zaległość.
Po opłaceniu płatność nie będzie od razu widoczna w systemie.