• Warsztaty stolarskie – Grupa Pomarańczowa

    |

    Warsztaty stolarskie – Grupa Pomarańczowa


  • |

    Morskie przygody – Grupa Czerwona

  • |

    Na wiejskim podwórku – Grupa Żółta

  • |

    Miejski Konkurs Językowo – Artystyczny „Spring in songs and poetry”


  • Przedszkole Pod Słonkiem w Zespole Szkół Gastronomicznych w Białymstoku

    Przedszkole Pod Słonkiem w Zespole Szkół Gastronomicznych w Białymstoku

    To był wspaniały dzień pełen wrażeń! Nasze sześciolatki z grupy fioletowej i pomarańczowej wyruszyły w kulinarną podróż po krainie smaków i kolorów. Mogliśmy się wcielić w rolę kucharzy i cukierników w profesjonalnej pracowni gastronomicznej. Dowiedzieliśmy się jak przygotować pyszną pizzę i zdrowe smakołyki. Wszystko to za sprawą warsztatów pt.: „Bajkowe smaki gastronomika”… więcej na: https://www.facebook.com/PodSlonkiem/posts/pfbid028FuVsfnhGXezEdkY8cvSDnhrnNpLWGqTF7dAnKxKaPuZt67op9fCr4bx4iugohMjl

    /

  • Mieszkańcy domu i zagrody – Grupa Czerwona

    Mieszkańcy domu i zagrody – Grupa Czerwona

    Wspaniale zanurzamy się w fascynujący świat przyrody i życia na wsi! Nasza Grupa Czerwona odkrywa tajemnice mieszkańców domu i zagrody z niezwykłą ciekawością i zaangażowaniem. Zaczynamy od zapoznania się ze zwierzętami, które zamieszkują wiejskie podwórko oraz te, które spotyka się na co dzień w mieście. Dzieci uczą się rozpoznawać krajobraz wiejski, odróżniając łąki od pól…

    /

  • Kilka wskazówek jak dbać o potrzeby emocjonalne dzieci

    Świat potrzeb i emocji jest blisko siebie. Jedne są zależne od drugich. Ucząc dzieci, nastolatki – małego człowieka, tego świata potrzeb i emocji – uczymy go, jak poradzić sobie w dorosłym świecie.Emocje są ważne!A według Terapii Schematu, można określić, nawet najważniejsze potrzeby, w których się kształtuje rozwój emocjonalny.Zobacz sam!PrzeczytajZerknij na kilka wskazówek, jak zadbać o…

    /

  • Wielkanoc w przedszkolu – Grupa Żółta

    Wielkanoc w przedszkolu – Grupa Żółta

    Wielkanoc to dla naszego przedszkola nie tylko czas przygotowań do świąt, ale także okazja do odkrywania bogatej symboliki i tradycji towarzyszących temu wyjątkowemu czasowi. Przedszkolaki z fascynacją uczą się o znaczeniu baranka wielkanocnego oraz innych symboli świątecznych, zacierając granice między zabawą a nauką. W ramach naszych zajęć dzieci własnoręcznie wykonały urocze baranki wielkanocne, pełne radości…

    /

  • Wiosno gdzie jesteś – Grupa Czerwona

    Wiosno gdzie jesteś – Grupa Czerwona

    Wiosenna atmosfera w grupie Czerwona rozkwita pełnym blaskiem! Nasze przedszkolaki odkrywają tajniki wiosny z radością i zaciekawieniem. Zanurzają się w świecie zwiastunów wiosny, zgłębiając obrzędy ludowe związane z pożegnaniem zimy i powitaniem nowej pory roku. Poznanie pojęć takich jak „zwiastuny wiosny”, „w marcu jak w garncu” czy „kapryśna pogoda” wzbogaca ich rozumienie otaczającego świata. Nasze…

    /

  • Rozwiewamy wątpliwości

    Niekiedy w głowach rodziców powstają wątpliwości i pytania związane z obszarem rozwoju dzieci. Poniżej rozwiewamy kilka mitów i potwierdzamy fakty! Żródło: https://logopeda.info/

    /

  • Ćwiczenia buzi i języka dla każdego małego smyka

    Drodzy Rodzice! Na poniższych grafikach znajdziecie garść inspiracji do ćwiczeń buzi i języka, które wesprą rozwój mowy Waszych pociech. Zachęcamy do takich codziennych zabaw! Źródło:https://logopeda.info/

    /

  • Dziecko pod wpływem traumy

    Trauma to szczególny rodzaj stresującego zdarzenia w postaci narażenia na utratę życia, poważnego obrażenia ciała bądź doświadczenia przemocy seksualnej. Sytuacje te mogą dotyczyć samego dziecka, ale także opiekuna lub innych osób, jeśli dziecko jest świadkiem takich zdarzeń (APA, 2013). Sytuacje traumatyczne to nie tylko okoliczności zagrożenia życia dziecka lub innych osób poprzez bezpośrednie uczestnictwo czy…

    /

  • Daj buziaczka cioci

    Daj buziaczka cioci

    Dzieci muszą nauczyć się słów opisujących ich ciało, aby mieć możliwość komunikowania co się z  nimi dzieje. Każde dziecko powinno mieć możliwość autonomii w decydowaniu kogo chce przytulić, czy pocałować („daj buziaczka cioci”). Rozmawiajmy z naszymi dziećmi o tym, co jest bezpieczne i dobre, a co niebezpieczne. Dzieci muszą zrozumieć różnicę pomiędzy tym co jest…

    /

Skip to content