Przejdź do treści
  • Czym jest Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka? Jak uzyskać opinię o (WWRD)?

    |

    Czym jest Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka? Jak uzyskać opinię o (WWRD)?



  • Dziecko w rozwodzie – Poradnik dla rodziców

    /

  • Drzwi do skutecznej komunikacji

    Drzwi do skutecznej komunikacji

    Dzieci, tak, jak i my mierzą się z problemami, z trudnościami. Pokazują nam to na różne sposoby – czasami ich możliwości i umiejętności w danym momencie, pozwalają powiedzieć, co się dzieje, co jest trudne czego potrzebują. Czasami problem sygnalizują swoim zachowaniem – to płacz, krzyk, „wybuch złości”, to bycie marudnym, izolowanie się (długo można wymieniać).…

    /

  • Rumcajs – Grupa Niebieska

    Rumcajs – Grupa Niebieska

    W dniu 1 marca uczestniczyliśmy w spektaklu teatralnym w wykonaniu aktorów z Teatru Narodowego. Przedstawienie pełne piosenek, przyśpiewek, pięknych strojów i efektów świetlnych na długo zapadnie nam w pamięci.

    /

  • Przedwiośnie – Grupa Czerwona

    Przedwiośnie – Grupa Czerwona

    Usprawniamy aparat artykulacyjny – ćwiczenia logopedyczne. Rozmawiamy o różnych tematach przyrodniczych oraz słuchamy czytanych przez nauczyciel atekstów. Ćwiczymy motorykę małą poprzez kreślenie kształtów literopodobnych po śladzie. Liczymy również w zakresie 5. Rozwijamy spostrzegawczość a podczas prac plastycznych wyrażamy swoje rozumowanie świata.

    /

  • Nasza Wisła – Grupa Pomarańczowa

    Nasza Wisła – Grupa Pomarańczowa

    Gdzie ma źródło? Niech pomyślę… Jak to gdzie? To jasne! W Wiśle! Wkrótce Kraków mija żwawo. Potem wita się z Warszawą.Jeszcze Toruń, Gdańsk, Pomoże, bo tam wpływa w Bałtyk w morze.

    /

  • Zajęcia sensoryczne na panelu świetlnym – Grupa Czerwona

    Zajęcia sensoryczne na panelu świetlnym – Grupa Czerwona

    Dziś stymulowaliśmy wszystkie zmysły poprzez zabawę pianką do golenia, galaretką, kaszą, itp. Obserwowaliśmy, jak zmienia się kolor, konsystencja, struktura zmieszanych ze sobą produktów. tego typu zajęcia służą wspieraniu kreatywności i samodzielności dziecka.

    /

  • Parkowy zawrót głowy – Grupa Fioletowa

    Parkowy zawrót głowy – Grupa Fioletowa

    Miniony tydzień miną nam pod hasłem „Parkowy zawrót głowy”. Stworzyliśmy mapę myśli do wyrazu „park”. Wyszukiwaliśmy różne rodzaje parków w albumach i książkach. Oglądaliśmy prezentacje online. Okazało się, że zdecydowanie najbardziej fascynującym parkiem jest dla nas park jurajski. Postanowiliśmy wiec stworzyć makietę! Wisienką na torcie była erupcja wulkanu. Ogromne brawa należą się wszystkim dzieciom, które…

    /

  • Ogródek w sali – Grupa Zielona

    Ogródek w sali – Grupa Zielona

    Na przedwiośniu nie ma nic lepszego jak witaminy z własnej hodowli. Założyliśmy na parapecie zielony ogródek. Cebula, pojemnik lub doniczka, odrobina ziemi i scenariusz na zabawę w ogrodnika gotowy. Przez całe zajęcie do sali zaglądało ciekawskie słoneczko. Teraz pozostaje podlewać i czekać…

    /

  • Tarantella Napoletana – Grupa Niebieska

    Tarantella Napoletana – Grupa Niebieska

    Tarantella Napoletana – instrumentacja utworu wykonana prze dzieci z Grupy Niebieskiej.

    /