Przejdź do treści
  • Codzienne nawyki, które wzmacniają relacje z dzieckiem

    |

    Codzienne nawyki, które wzmacniają relacje z dzieckiem



  • Przedwiośnie – Grupa Niebieska

    Przedwiośnie – Grupa Niebieska

    Przedwiośnie to czas zwiastujący przebudzenie się przyrody z zimowego snu. To też czas, na obserwację zjawisk przyrodniczych i atmosferycznych jakie teraz mają miejsce. W zajęciach wzięły udział studentki z Uniwersytetu w Białymstoku ucząc się przyszłego zawodu nauczyciela, a dzieci uczyły się zauważać te zmiany w przyrodzie i odczytywać pierwsze oznaki wiosny.

    /

  • Będę uczniem – Grupa Niebieska i Fioletowa

    Będę uczniem – Grupa Niebieska i Fioletowa

    Dzięki uprzejmości Pani Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Wesołej mieliśmy możliwość poznać społeczność szkolną. Wspólnie z klasą drugą uczestniczyliśmy w zajęciach plastycznych. Dzieci dowiedziały się gdzie znajdują się pokój dyrektora i nauczycielski, gabinet pielęgniarki, poszczególne sale lekcyjne, pracownia komputerowa, stołówka, świetlica oraz szatnia. Pełni wrażeń i upominków od uczniów wróciliśmy do przedszkola.

    /

  • Dziecko w rozwodzie – Poradnik dla rodziców

    /

  • Drzwi do skutecznej komunikacji

    Drzwi do skutecznej komunikacji

    Dzieci, tak, jak i my mierzą się z problemami, z trudnościami. Pokazują nam to na różne sposoby – czasami ich możliwości i umiejętności w danym momencie, pozwalają powiedzieć, co się dzieje, co jest trudne czego potrzebują. Czasami problem sygnalizują swoim zachowaniem – to płacz, krzyk, „wybuch złości”, to bycie marudnym, izolowanie się (długo można wymieniać).…

    /

  • Rumcajs – Grupa Niebieska

    Rumcajs – Grupa Niebieska

    W dniu 1 marca uczestniczyliśmy w spektaklu teatralnym w wykonaniu aktorów z Teatru Narodowego. Przedstawienie pełne piosenek, przyśpiewek, pięknych strojów i efektów świetlnych na długo zapadnie nam w pamięci.

    /

  • Przedwiośnie – Grupa Czerwona

    Przedwiośnie – Grupa Czerwona

    Usprawniamy aparat artykulacyjny – ćwiczenia logopedyczne. Rozmawiamy o różnych tematach przyrodniczych oraz słuchamy czytanych przez nauczyciel atekstów. Ćwiczymy motorykę małą poprzez kreślenie kształtów literopodobnych po śladzie. Liczymy również w zakresie 5. Rozwijamy spostrzegawczość a podczas prac plastycznych wyrażamy swoje rozumowanie świata.

    /

  • Nasza Wisła – Grupa Pomarańczowa

    Nasza Wisła – Grupa Pomarańczowa

    Gdzie ma źródło? Niech pomyślę… Jak to gdzie? To jasne! W Wiśle! Wkrótce Kraków mija żwawo. Potem wita się z Warszawą.Jeszcze Toruń, Gdańsk, Pomoże, bo tam wpływa w Bałtyk w morze.

    /

  • Zajęcia sensoryczne na panelu świetlnym – Grupa Czerwona

    Zajęcia sensoryczne na panelu świetlnym – Grupa Czerwona

    Dziś stymulowaliśmy wszystkie zmysły poprzez zabawę pianką do golenia, galaretką, kaszą, itp. Obserwowaliśmy, jak zmienia się kolor, konsystencja, struktura zmieszanych ze sobą produktów. tego typu zajęcia służą wspieraniu kreatywności i samodzielności dziecka.

    /

  • Parkowy zawrót głowy – Grupa Fioletowa

    Parkowy zawrót głowy – Grupa Fioletowa

    Miniony tydzień miną nam pod hasłem „Parkowy zawrót głowy”. Stworzyliśmy mapę myśli do wyrazu „park”. Wyszukiwaliśmy różne rodzaje parków w albumach i książkach. Oglądaliśmy prezentacje online. Okazało się, że zdecydowanie najbardziej fascynującym parkiem jest dla nas park jurajski. Postanowiliśmy wiec stworzyć makietę! Wisienką na torcie była erupcja wulkanu. Ogromne brawa należą się wszystkim dzieciom, które…

    /